Ամեն նախագծի համար ուսումնասիրում ենք ընկերության արտաքը և ներքին միջավայրը՝ շուկա, գներ, մրցակիցներ և ձեր առավելությունները: Գնահատում ենք, թե ինչպես է ձեր ընկերությունը աշխատում հաճախորդների հետ և գտնում ենք հնարավորություններ բարելավման համար
Շուկայի միջավայրի վերլուծություն
Որոշում ենք թիրախային լսարանը և աշխարհագրությունը, ձևավորում ենք նախագծի պոտենցիալ հաճախորդների բազա: Մտածում ենք բոլոր հնարավոր առարկությունների և հարցերի մասին, որոնք կարող են առաջանալ պոտենցիալ հաճախորդից, անցկացնում ենք համաձայնեցում պատվիրատուի հետ
Յուրաքանչյուր նախագծի համար նշանակում ենք ենք 2GIS-ի մենեջերներ: Թիմի կազմը չի փոխվում նախագծի ողջ ընթացքում, ինչը թույլ է տալիս հեռախոսազանգողներին ավելի շատ խորանալ հաճախորդի ոլորտում
Ուսուցանում ենք հաճախորդի արտադրանքի և շուկայի առանձնահատկությունները 2GIS-ի սեփական ուսումնական կենտրոնում: Ծանոթացնում ենք ապրանքի նրբությունների և առավելությունների հետ, սովորեցնում ենք գտնել մոտեցումներ իրական պայմաններում, այլ ոչ թե սցենարներով
Հեռախոսազանգողների ուսուցում
Փորձարկում ենք նախագիծը գործնական պայմաններում և պատրաստում ենք մանրամասն վերլուծություն՝ ընդհանուր զանգերի և աշխատաժամանակի քանակը մեկ աշխատակցի համար, կապի հաստատումների քանակը քաղաքներով, զանգերի ընդհանուր քանակի կոնվերսիան, հիմնական մերժումների պատճառները և այլն
Դուք ստանում եք թեժ B2B հաճախորդներ, զանգերի ձայնագրություններ և մանրամասն հաշվետվություն բոլոր փուլերում: Դուք խնայում եք ժամանակ և ռեսուրսներ, իսկ մենք բերում ենք նույնիսկ այն հաճախորդներին, ովքեր դեռևս չեն գիտակցում ձեր ծառայությունների անհրաժեշտությունը
Պայմանագիր և նախագծի մեկնարկ